Mucizeemm Sedef-345 canım geçen gün düştüm doktora gittim doktor kanama ve suyun gelmediyse korkma dedi ama gene de kalp atışlarını vs dinledim gene de git doktora bence
Kyyhulya Sedef-345 korkma canım Allah’ın izni ile bişe yoktur bende dizlerimin üzerine düştüm çok şükür bişe olmadı
Mom72626 Sedef-345 oynuyorsa sıkıntı yok diye birşey yok sen git imkanın varsa gör bebeğini. İhtimallere birakma lütfen.
Gulayse0233 Sedef-345 geçmiş olsun canım. Ben de kışın en çetin zamanında buzlu okul yolunda toto üstü düşmüştüm 🙈😂 insan tedirgin oluyor tabi şüphelendgn bi durum olursa bebek hareketi agri kanama gibi dr à bi görün.
Sedef-345 Mucizeemm oynadığını hissediyorum canım çok kuvvetli düşmedim. Bi bakıyım kanama ya da akıntı olmazsa dr a giderim ya da ararım Dr umu.
emineeeeee Bende düşmüştüm sırtüstü gittim doktora çok şükür birşey yoktu kanaman yoksa bebeğini hissediyorsan birşey olmaz inşallah ama için rahat etsin istiyorsan git canım çok geçmiş olsun
Srfn11 Sedef-345 Karnina dusmediysen ve kanamanda yoksa sorun yoktur 🙏🏻ALLAH korumus yinede dikkatli ol kuzum 🙏🏻