nsrnbbcn Kızlar merhaba☺️ 5+2 de bugün keseyi gördük ama beta 10502. Daha önce çok yüksek beta ile boş gebelik yaşadım, sizce 5.haftada bu beta değeri normal mi, benzer bir durum yaşayan var mı?
sarilale123 nsrnbbcn ben o haftalarda 500 küsürle öğrendim. En alt sınırmış bendeki. Bence çok iyi değeriniz