1melekannesi3858 hepimizin şikayeti farklıdır canım ben bitane evladımı 11 haftalıkken kürtajla aldılar kaybettim
İkinciyi 6.5 aylık doğum yaptım sezeryan 5 gün yasadi evladım kaybettim
Sonra dedilerki sende rahim kısalığı var birdaha ki Hamileliklerinde acil sekraj dendi 13 haftalıkken oldum sekraj çok şükür 4 yaşında evladım
Şimdi bidaha Hamileyim 13 haftada sekraj oldum şimdi 33 haftalıgım benim kısalığım çok fazla olduğu için hareketlerimde çok kısıtlama var mecburi yere oturmak, ayakta çok durmak , ev işi yaparken kesinlikle eğilmemek hepsine dikkat etmem gerek ama benim kısalığım fazla olduğu için sanırım