Sysymom vascenceloss doğru diyorsun tabi de insan etkileniyor üzülüyor bir gün güçlü hissediyorum bir gün de dünyanın en zayıf insanı oluyorum, bugün hamile misafirimiz geldi doğal olarak konu hep açıldı işte sen iki canlısın vs gibi insan verdiği çabaları bilince bazen üzülüyor asla kıskanmıyorum ama güçlü de kalmakta zorlanıyorum neden olmadı ki demekten alamıyorum kendimi
vascenceloss Sysymom çok iyi anlıyorum seni çalıştığım yerde biri hamile en yakın arkadaşım, yakın kuzenim, komşum, 2 arkadaşım daha çevremde konular hep aynı dediğin gibi asla kıskanma falan değil ama aklımdan çıkacak gibi olsa bile çıkmıyor
Sysymom vascenceloss benim eşim de bence bu konuda anlayışsız malesef , bir şey dediğim zaman hemen onları savunuyor ne bileyim sanki bu sürecimin hassasiyetini çok anlayamıyor bana verdiği hasarı zorluğu görmüyor yani çok üzgünüm ama kendimi yalnız hissediyorum
vascenceloss Sysymom erkekler o kadar duygusal bakamıyor maalesef, ya da sen sürekli dile getirmediğinde anlamıyorlar elinden geldiğince nazlan yoksa hiç fark etmezler hiç. Güçlü durmaya da çalışma. Ben çok ağladım a diyordu ağlıyordum saçma sapan seylere ağlıyordum. Fitili yaparken bile çok yoruldum diye ağladım. Hepsine de şahit oldu o yüzden anlıyor
Sysymom vascenceloss doğru diyorsun aslında en çok yanımızda olmaları süreç demeye bile gerek olmamalı ama işte biraz daha güçlü değil de nazlı olmaya çalışmak lazım doğru söylüyorsun deneyeyim bundan sonra
vascenceloss Sysymom kesinlikle anlamaları gerek ama erkek bunlar yüzde biri falan çok ince düşünceli gerisi dağ ayısı 😃😃
mom28_ vascenceloss kacıncı denemeniz sebepsiz %70 tutar demelerine ragmen ilki tutmadı bende 2.tüp bebek denemesinde pozitif aldım sabırlı olun inşallah bazen tutmayabiliyor denemek lazım yine
vascenceloss mom28_ ilk denemem doktor yüzde 80 tutar demişti yaşımdan dolayı falan ama nasip demek ki 2. Yi deniycez inşallah