Momyy_baby atanamayansokrates evet çıktı bi sıkıntı yoktu çok şükür yumurta yemeyi bıraktım öyle geçti bir de doktorun verdiği kremi kullandım şimdi kaşıntı yok
Momyy_baby vendetta_ ya ben öyle aşırı tatlı tüketen biri de değilim aslında ama yumurta yemedim 10 gün kadar ve geçti sanırım yumurtadan olmuştu