minnak44 Kızlar tüp bebekle 19+5 olduk 2.gebeliğim bugün çok başım ağrıyordu tansiyonumu ölçtüm 136/116/100 ilk çıktı 20 dk sonra 97/61/93 oldu bi 10 dk sonra ise 112/73/87 oldu baş dönmem arttı başım ağrıyor ve iki defa çıkardım böyle bişey yaşayan var mı?
rumeysa_ttkrky16 Gebelikte cikiyo ve bebek gelişimi için tehlikeli bende de var son haftadayim 14.9 oluyo en yüksek alfamet kullanıyorum gebeliğimin başından beri 3. Gebeligjm