Kızlar 40+1 Dr kontrolüm vardı bugün şimdiye kadar herhangi bişey dememişlerdi şehir hastanesine gidiyorum iki hafta önce sadece hızlı kilo almış 4.045 dedi bu hafta da başka Dr kilosu fazla omuzları geniş kesinlikle sezaryen olması lazım dedi. Beni emin olamayıp perinatolojiye gönderdi o da ayrıntılı baktı ve kilosu 4de yakın omuzları geniş doğum sırasında uzuv kopması olabilir takılırsa kol sinir hasarı gelişebilir dedi. Suyu fazlaymış. İçimden his beklememi söylüyor ama bi yandan da devlette genelde normal doğum olana kadar eziyet ediyorlar sonra sezaryene alıyorlar diyor napmam lazım bilmiyorum ama beklemek istiyorum ben. Beni doğum başlasın leğen kemiği belki açılır