27+ 3 haftamdayım. Geçen hafta baya Sancım oldu hastaneye gittim NST‘ye bağladılar doğum sancıları çıktı NST‘de. Yatışım verildi .akciğer geliştirici, progestan, adalet crono ilaç verdiler. rahim yüksekliğim 3.6ydı ancak bu hafta 3.1’e düştü. doktor ilaçları devam etmem gerektiğini ve her gün progestan enjeksiyon yapmam gerektiğini söyledi tuvalete gitmem dışında ayağa kalkmamı yasakladı. Erken doğum riski gördükleri için tıbbi olarak tüm müdahaleleri yaptılar bu durumu yaşayan var mı ? 😢yaşadıysanız normal vaktinizde mi doğurdunuz yoksa illaki erken doğum mu yaptınız yaşayan varsa bilgilendirip biraz içimi rahatlatabilir mi? 😢