laisa benim ablam da ikiz bebeklerini bekliyor.. Ayrıntılı ultrasonda kız bebeğinin beyninde kist olduğu ortaya çıktı.. 2 mm büyüklüğündeymiş. Profesör Doktor 10 mmye kadar sıkıntı olmayacağını bebek büyüdükçe küçüleceğini ve doktoru amniyosentez testi önerirse kabul etmemesi gerektiğini söylemiş ablamı kenara çekerek.. Bence büyüklüğü ve cinsi de önemli canım.. Gönlünüzü ferah tutun.. Sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏻