zngns Selamlar, bebek kamerası arayisindayim ama memnun olup bana öneride bulunabilecek varsa mutlu olurm
miracsevim zngns ben Overmax kullanıyorum hem evde hem balkonda var uygulamadan kullanması da çok keyifli
ozlm4835 zngns ben xiaomi 360 kullanmıştım ilk kızımda telefon yada tabletten bağlandım ama şimdi wifi gerektirmeyen yanımda taşıyabileceğim birşey almak istiyorum
babylove14 Bebevo nun güzel olduğunu çevremden biliyorum kullananlar memnun. Ben de o markayı tercih ettim ama bebişimiz henüz doğmadığı için kullanamadık
babylove14 zngns evet mönitörü şarjlı. Kamerasını da fişe takılıylen kullanabiliyorsunuz. Wifi gerektirmiyor yani