Nehirgibi Bebeğim kurban bayramında 3 oylık olacak ne giydirebilirim öneriniz var mı siz neler aldınız kızlar
beyzzsenturkkk Nehirgibi bayrama kadar doğurabilirsem eğer bunu aldım🥹 3 yasında ki kızımın zaten yeni elbisesi vardı ekstra almıcam🎀
Deleted33000 Nehirgibi ayy bende bakıyorum ogluşuma bayramlık evde takımları var ama deli gibi yeni almak istiyorum bu arada bebeğim bayramda 10 ayı bitirmek üzere olacak
Nehirgibi beyzzsenturkkk ay çok tatlı ama bizim burada üşür bu kadar açık alamam temmuz ağustos olmadan müslin tulum falan düşündüm ben de model bulamadım hiç
beyzzsenturkkk Nehirgibi bende istanbuldayım 🥹 resim cekilmek icin giydiririm sonra normal pijamalardan devam 🥹
Deleted33000 Nehirgibi haaa biliyorum onları ama tlum pek rahat olmuyor erkek bebeklerde ya çok tatlı oluyolar da rahat değil