Merhaba 7 haftalıgım bel ağrım var 2 düşüğüm var korkuyorum normal mi
elifdemir38 benim de şiddetli bel ağrım var haftalarımız yakın inşallah sorun yoktur
elifdemir38 gebelikte oluyor am sen gene de doktoruna sor canım
elifdemir38 şuan 10 haftalığım en başından beri var halada devam ediyor
Sağolun hanımlar inşallah hiç birimizde bi sıkıntı yoktur