cemile69 canım benim ben kiradayım o yüzden mobilya tarzı çok tercih etmiyorum, oyun parkı olanlardan aldım, 2 yaşına girecek hala kullanıyoruz gayet memnunum. Ekim’de doğum yapacam inşallah, o zaman üst katını tekrar kurarım kızıma da başka bişeyler düşünürüz artık nasip😁😊