HakanKemal ben de sezaryen doğum yaptım. O kabızlık gerçekten çok başka bir şey, rabbim yardımcın olsun. Doktor bana magnezi kalsine diye toz bir ilaç vermişti aynı gün değil ertesi gün etki ediyordu ve aşırı da gaz yapıyordu. Bir de sütten de bebeğe geçiyordu çünkü kullandığım zamanlar bebek de ishal oluyordu fark ediyordum bunu. Birkaç kez aralıklarla kullandım ardından bir daha kullanmadım. Hep kayısı kompostosu yaptım ve her sabah aç karna içtim. Ertesi güne işe yarıyordu gerçekten. Bir de aç karna bir kaşık zeytinyağı tüket. Umarım geçer canım. O tuvalette resmen doğum sancısı çeker gibi ağrılar çektim ben de günlerce 🥹🥹🥹