rabiauzun37 _Medine yani ben görmüştüm 2 gün verilen suni sancida açılma yapmayınca 3. Gün denemek istedim artık zamanı miydi yoksa gerçekten Meryem Ana otunun faydası mi bilmiyorum ama açılmalarim başladı ve 4-5 saat sonra doğumum gerceklesti
Esrasrgn _Medine ben faydasını görmüştüm 🙂 hastaneye yatışım yapıldığında suya koyup dualar okudu annem sonrasında o sudan biraz içtim. Açılmam çok hızlı ilerledi artık ona mı bağlı yoksa kendiliğinden mi gelişti bilemiycem ama denemekte fayda var 😄
rabiauzun37 _Medine otu su dolu kabın içine koyup Meryem suresini kısa süreleri okuyosunuz o kendiliğinden açılmaya basliyo o açıldıkça rahim de aciliyo diyolar
emineuc Baharatçıda çalışırken denk gelmiştim bu ota. Herkes de biliyormuş ben de denemek istiyorum. Sancıların başlayınca birisi senin için Meryem suresini okuyor ve bardağın kasenin içine koyuyor o açıldıkça senin de açılman oluyormuş.
_Medine emineuc Allah’ım herkesin doğumunu kolaylaştırsin canım ne dim sancı yokken koysam olurmuki 2 cm açıklık var ya ilerlermi ki
emineuc İnanın onu bilemiyorum aktif açılma yokken açılıyor mu benim de ilk doğumum olacak bu konuda bilgi sahibi değilim