08061999 Kizlarrr ilk 3 ay yediklerimize cokmu dikkat etmemiz lazm bazen canim yemek, yemek istemiyor abur cubur istiyor yiyorum valla sonra yemegimi de yiyorm ama birazcik abur cubura taktim birsey olurmu
Fatmanur_0416 08061999 valla ben herşeyi yedim içtim zararlı evet çok şükür bir sorun olmadı valla gözümü hiç bir şeyde bırakmadım şişe şişe kola içiyordum mide yanmasına iyi geliyordu çoğu zaman midem bulanırdı abur cubur yerdim yani bişey olmadı kızım da yanımda yani 🤣 ama istersen sen dikkatli ye canımm
08061999 Fatmanur_0416 hic bi icecek icmiyorm sadece cikolata bide biskuvi tarzi seyler midem bulaninca ne varsa yiyorm napim
Fatmanur_0416 08061999 bence ye yani valla ben hiç dikkat etmedim ne istersem yedim içtim evet çok kızdılar zararlı dediler ama canım çok istiyordu hele o mide yanmasını aylarca yaşadım bi rahatlatan kolaydı çok şükür bir sorun olmadı ama bisküvi falan bence o kadar zararlı değildir canın istediğinde biraz yersin