letaifhanim 8 haftalık hamileyim 91 kilo gibi yüksek bir kiloyla hamile kaldım. Diyetisten desteğiyle diyet yapıyorum şuan kilo veriyorum. İnsülin değerimi baktırmıştım 13.76 çıkmış bu değer yüksek mi? Şekerime de bakılmıştı önceden onlar yüksek değildi.
letaifhanim pkoslubiri bazı yerlerde bu sınırda bir değer diye geçiyor sanırım doktorlar 15’i geçmesini istemiyorlar banada öyle der umarım 🫠