hicret65 Arkadaşlar 32+2 deyim göğüs uçlarım parça parça halinde şimdide lansinoh sürmeye başlarsam bir sorun olur mu sizce yaşayan var mı yada ne yapabilirim
rvsss hicret65 incia meme ucu kremi çok iyi geldi bana anında bikaç saat icinde rtki ediyor sonraki emzirmede göğüs uclarım acımıyor
28nisan hicret65 doğum yaptım emzirirken çok kötü ne yaptıysam fayda etmedi. Göğüs kalkaniyla kurtuldum o nemli kalmasını sağlıyor
stalas stalas lansinoh bana pek fayda etmemişti 😊 emzirirken dayanamaz hale gelince hametan sürmüştüm bir de ayva çekirdeği jeli çok fayda ediyor
emineuc Ben de o haftalarda sürmeye başlamıştım halen devam ediyorum yukarıda bir hanımefendi bahsetmiş ayva çekirdeğini az suyla kaynatıp jel yaparsanız onu da sürebilirsiniz çok iyi geliyor
busrayakar emineuc merhaba ayva çekirdeğini kaynatıyor musunuz siz ben sadece bir gece önce den suya ıslanıyor sanıyorum yanlş mı biliyormuşum
stalas busrayakar bir gece önceden suda beklettim sabaha zaten jel gibi oluyor çekirdekleri alıp jelini direk sürüyorsunuz
patateslimanti Bana gümüş kapak ve lansinoh etki etmedi tahin yağı sürebilirsiniz tahinin üzerinde kalan yağı fayda ediyor