Daffyy Herkese merhaba. Ben doğumum kayseri’de yapmaya karar verdim tuncay hocayı önerdiler. Detaylısı 9 bin muaynesi 4500 müş. Acıbadem ve tekden de anlaşmalı dediler. Acaba ücretini bilen doğumu orada gerçekleşen var mı?
Yazmelegi_ Daffyy eger başka hastane düşünürseniz Medical Palace Dilek Pınar Yalçın Muayene en son 2060 dogumda 45 ti
Daffyy Yazmelegi_ memnun musunuz nasıl kontrolleriniz takibiniz. Benim 2. Gebeliğim ve diyabetim var. Malesef çok kısa ve ilgisiz doktorlar olunca hiç birşeyim tam ilerleyemiyor
Yazmelegi_ Daffyy ben doğum yaptim. Doktorum da Dilek hanimdi cok ilgili bir doktor. Ve her kontrole gittiğimde aklımda soru işareti kalmadan çıkıyordum odasından. Bence pişman olmazsınız
rmy1 Daffyy doktorum çooook iyi çok güleryüzlü işinde bilgili insanı rahatlatıyor kesinlikle tavsiye ederim her şeyi anlatıyor ben çok panik bir insanım onun yanına gidince rahatlıyorum
derya165914 Merhabalar doktorum Cahit Gözüakça Erciyes kartalda kesinlikle öneririm naifliği kibarlığı deneyimi sizi o kadar rahatlatıyor ki mutlaka deneyin
Daffyy derya165914 erciyes kartala giden doktorlar galiba hep iyi hastaneden de öneriler olmuştu oraya🥰 doktor seçmek çok zor çok teşekkür ederim