betulgizem Peg perego switch bebek arabası kullanan var mıdır ? Cybex Balios ya da gazelle s arasında kaldım fiyatı daha uygun. Önerir misiniz ?
kvsronlerr betulgizem ben aldım ama aktif kullanmaya başlamadım henüz koldan çift yönlü olması hoşuma gittiği için aldım
betulgizem kvsronlerr benim de o özelliği hoşuma gitti ama Arnavut kaldırımında süspansiyonu nasıl merak ediyorum. Oturduğumuz yer Arnavut kaldırımlı bir yer o sebeple o konuda endişelerim var