Kızlar Bacım dediğim cok sevdiğim Arkadaşımın Bebeğinin Kalbi durdugunu ögrendim .
Hep Hayalimizdi Aynı Ayda Olmasada sene de Hamile kalıp doğurup derdimizi yaşantımızı anlatmaktık
Benden Önce Kaldı ve 4 aylık olmuştu . Birkaçgündr haber alamyordum meğersem zor süreçten gectiğini yazdı Bugün anlattı Üzüldüm Ağladım hatta YaRabbi Bu durumu yaşayan Anne Adaylarına Yardım etsin . Sabır versin Allahım Sağlıklı gebelik nasip etsin inşAllah .