nursen135 7+5 haftalık hamileyim bebeğin kalp atışını duydum fakat doktor kese çevresinde kanama alanı var 2 hafta sonra kontrol dedi bu durumu yaşayan var mı
4rife nursen135 benimde 5 haftalıkken gittim kanama alanı var dedi kalp atışı duymak için de 2 gün sonra gideceğim kanama alanını da değerlendirecek bakalım son durum nedir ben de çok korkuyorum:(( inşallah sağlıcakla almak naisb olur kucağımıza
beyzaa0 Bendede vardı 8 haftaydı galiba aeada çoğaldı azaldı lekelenme şeklinde 4 aya yakın devam etti
karaelmas01 Bende de vardı içeride birikiyordu dışarıdan kanamam olmadı o yüzden hiç. Progesteron iğne ve fitil kullandım ben de çok şükür geçmişti