10 haftalık gebeyim. Gece hiç uyuyamadım. Dönüp durdum.Sabahta baş ağrısıyla kalktım. En son 7 haftada gitmiştim doktora her şeyi normaldi çok şükür . Bundan 4 ay öncede kürtaj olmuştum 6 haftalık kalp atışını bile duyamamıştım. Gelişimi durduğunuda doktora gitmediğim için bilememiştim 3 hafta karnımda ölü kalmıştı. Bundada yine öyle olur diye çok korkuyorum. Her ufak ağrımda bile aklıma kötü şeyler geliyo ya yine kaybedersem diye. Baş ağrım olunca korkuyorum ya gelişimi durduysa bu bi sinyalse diye. Kötü rüyalar görüyorum. Belki bu yüzdende uyumakta zorlanıyorum. Dualar ediyorum. Elimden başka bişey gelmiyo. Doktora bidaha 12 haftasında gidicem. Ona kadar kendimi sakinleştiremiyorum🥲🙁