Filizismail sen ne olursa olsun yaptrmak istyrm de doktoruna doktorlarda bi acaip insan çözemiyor benn 111 le hamile kaldim simdi 107 yim sürekli kusuyorum ki ben özellikle sordum kilom nelere engel diye ultrason demedi çok sacma degilmi öbüründe nasil görüyor bebegi sen bastir canim olmak istyrm de