el1ff Kızlar daha önce serklaj olduğumu demiştim bugün 4. Gün biraz sol tarafımda acıma hissediyorum. Sancı mı ameliyat sonrası ağrı mı nasıl anlarım😢 çok korkuyorum daha bebekler çok küçük🥲
1melekannesi3858 el1ff ay balım korkma 🫣 bişey yoktur bence neyden endiselendin bu kadar eger ki çok şiddetli degils takip et ama egerki şiddetli ise mutlaka gözuk acile gidip
1melekannesi3858 el1ff aşkım kasılma illaki olur haftan ileri biraz 20 den sonra bazılarında oluyo ama sürekli sürekli belli bı Aralık’ta olmaya başlarsa muhakkak acile git