Hanife94 Merhabalar, cuma günü 9 haftalık bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj olmak durumunda kaldım, ancak karnım sürekli şişiyor, şuan 4 aylık hamile gibiyim, normal mi acaba bu durum.
Belinayyy0112 Hanife94 evet bende kürtaj olduğumda baya karnım şişti ama regl olduktan sonra biraz geçiyor şişlik normal şuan rahim kendini toparlıyor hassas bi bölge
Hanife94 Belinayyy0112 anladım yani hamileyken bu kadar şiş değildim, kürtajdan sonra yani üç gündür çok şişince tuhafıma gitti, bir terslik yok yani çok şükür