aysegulk07 tam emin değilim ama numarası 0 - 1 diye mi ayrılıyordu, burda okumuştum 1 numara alınması daha iyiymiş çünkü çekimi çok zor olduğu için, yanlış mı bilemiyorum yani bir beden büyük alıyormuş gibi düşünün 😅 ondan mıdır acaba? Bende alacağım da ona bakıp alacağım