senaminikce 27+4 haftalığım dün o kadar sancım oldu ki dogurucam sandım ayağa kalkmaya korkar oldum😅 annemle konuşunca sancılarını say eğer sancıların sürekli git gel yaparsa doğum sancısıdır dedi, büyük ihtimalle yalancı sancı yaşıyorsundur sen kötü düşünme dedi uzanıp dinlendikten sonra geçti ama. Anlattıgın gibi gece vajinaya batma şeyi bendede oluyor sürekli, göbeğim aşırı büyük değil ama yatakta dönerken sanki ruhum çekiliyor🫢 ani hareketlerden ve eğilmelerden uzak durmamız lazımmış annemin anlattığına göre bu yüzden oluyormuş