Kızlar bugün ilk defa randevuya gittim karnımdan görmedi keseyi bile alttan baktı sonra normalde adetim göre 8 haftalık doktor sekiz haftalık gibi değil dedi 7 anca dedi canım sıkıldı kesin bişry demedi gözükür mü niye öyle oldu acaba şimdi kan idrar istedi sadece