hilyy benim ikinci sezeryandi ve sürecim cok rahat geçti doktorumdan da çok memnun kaldım. Odalar temiz ve gelip yatakta ki örtüye kadar değişiyorlar zaten. Onu gectim sil süpür de yapılıyor yani kirli bırakmıyorlar. Özellikle hemşireler sizinle cok güzel ilgileniyor. Ve benim tüm sürecim cok rahat geçti. İlk doğumu da 2023 yılında orda yapmıştım ben ve o yüzden tekrar burayı seçtim.