ozbekebru Gebeliğinde doktor önerisiyle metpamid veya zofer(şuan kullandığım zofer) kullanan var mı bebeğe bi sakıncası var mı doktor yok dedi. Birde mide bulantı ve kusmanız kaçıncı ayda geçti. 10. Haftadayım çok kötü
Nidaanur ozbekebru doktor önerisiyle prilam kullanıyorum. Hamilelikte sakıncası olmayan ilaçlar bunlar. 29 haftalığım daha geçmedi. Çoğunlukla 2. Trimesterde geçiyor.
doublemom35 ozbekebru prilam kullandım sabah 2 akşam 2 toplam 4 taneye kadar alabilirsin demiş doktorum. Bebeğe zararı yok. 20. Haftaya kadar sürdü
Nidaanur ozbekebru zofer onun bir üstü bildiğim kadarıyla. Doktor duruma göre değiştiriyor ilacı. 2 tane gece yatmadan 2 tane öğlen toplam 4 tane içtiğimde fayda ediyor prilam.