Sağlıklı beslenmiyorum mide sorunlarım hala devam ediyor.. Geçen hafta cuma gittim kontrole bir daha bir ay sonra gel dedi. Cinsiyeti öğrendim 16+5 de erkek dedi birşeyler almaya yavaştan.. bebek gramı vs hakkında bilgi de vermedi bende sormadım sıkıntı yok dedi herşey yolunda sadece. 😊