Sedda5441 Merhaba kızlar ben perşembe günü tetanoz iğnesi vurulmam gerekiyordu ama çok hastaydım gidemedim pazartesi gidicem etrafımdakiler günü geçirmişsin daha vurmazlar diyorlar doğru mu başınıza hiç böyle bişe geldi mi geç iğne olmaya giden oldu mu
Zgekomur Sedda5441 ben 20 gün sonra gittim hiç bir sorun olmadı herkes çok bilir sen kimseye kulak asma 😃
Sedda5441 Zgekomur ayyy gerçekten mi içim rahatladı ya çok abarttılar 4 gün geçiyor vurmazlar sana özel o gün getiriyorlar o aşıyı falan dediler ama biraz mantıksız geldi
gizemcskn Sedda5441 hayir canim olur mu oyle sey cok gecmedigi surece yapiyor ikinci dozuda ona gore ayarlar
Ismihanercan Bakma sen etraftakilere herkes herseyi bilir gibi konuşur. Sen git yaparlar. Bana da20 haftalıkken bebeğin hareketlerini iyice hisssetmeye başlayınca gel dediler. Sıkıntı etme aşısız bırakmazlar 😌
Depresif_polyanna Sedda5441 beni sağlık ocağı 18.haftada çağırmıştı tabi ben burda herkesin dediğine bakarak bekledim 🙄 19.hafta sonunda hemşire aradı öyle gittim. Çok bi kayıp olmuyo yani
Aminehira Ben 29.haftamda vuruldum ilk dozu. 34. Haftaya kadar vurulabiliyor. Zamanı geçme diye bi durum yok canım. Sadece geçe bırakmak istemiyorlar. Yoksa öyle bişey yok . Hatta benim hemşirem bana Doğuma kadar bile vurabiliyoruz dedi👍🏻