sarilale123 melisssq benim çıkmadı kan verince çıktı üstelik 3 gün geçmişti. Herkese negatif negatif dedim sonra bir kan verdim aa hamileymişim oldu 😂
melisssq sutlukahve_ diğer testlerde var 4 gün önce yine yaptım çıktı şuan adet günün erkende çıkmadı markası felan hiç duymadım duratest yazıyor
sutlukahve_ melisssq çıkan testlerin markası neydi ay o duratest berbat bir marka hamile olmadığım halde 2 kez bana pozitif vermişti
melisssq sutlukahve_ çıkan testlerin bilmiyorum ki pek bakmadım normalda yaptım kasette yaptım ikisinde çıktı bu duradest denen şeyde çıkmadı
sutlukahve_ melisssq en iyisi kan vermek hangisi doğru hangisi yanlış bilmek çok zor yalancı pozitif veren test de çok rabbim gonlundekini nasip etsin
Nims melisssq benim de günüm bugün ama olmadım daha baş ağrısı birkaç gündür geçmiyor resmen 3 gün önce yaptım negatifti siz yaptınız mı test