mmnm Selam 1 sezeryan 1 kürtajdan sonra hamileyim ama 21 haftalık oldum bu hafta doktor Plesanta pervini sezeryan yerinde olduğunu söyledi ve çok riskli olduğunu söyledi bu durumu yaşayan varmı bilgi alsam