mizgiinn Kızlar 10+ 4 haftalık hamileyim en son bi hafta önce tartıldım 63 kiloydum şu an ne kadar bilmiyorum ama karnım aşırı büyüdü sanki 5 aylık hamile gibi duruyor normalmi sizce
mizgiinn littlebabyyy benimde 2. Gebelik Korkuyorum valla şimdiden böyleyse ilerleyen dönemlerde nasıl olur acaba
littlebabyyy mizgiinn ilk çocuğunuz kız mı erkek mi benim kızdi ve kıza hamileyken ilk 4 ay birşey yemedim ben bunda iştahım açık olunca bazen ne yiyeceğimi şaşırıyorum tansiyonum düşüyor açlıktan 😂
mizgiinn littlebabyyy benim de kız dı ilki bende sizin gibiydim 4 aya kadar bişey yiyemedim mide bulantısından ama nunda maşallahım var sofradan kalktığım gibi açlıktan midem bulanıyor sürekli bişeyler tıkanıyorum
mizgiinn bersu56 bnde bel ağrısı yok kasık ağrısıda aarada bir ama baş dönmesi ve çarpıntı çok fazla var
mizgiinn littlebabyyy 2. Dönemde beslenmeyi düzeltmeyi düşünüyorum ekmek çok tüketiyorum olabildiğince azaltıcam inşallah yoksa bu kilolar alır başını gider😄