Eminer
Arkadaslar 29 haftalik hamileyim erken dogum riskim var normal kontrole gittim ama düzenli sancim cikiyor nst de hastaneye yaptisim yapildi suan sancilar durduruldu eve geldim dün yine agrilarim oldu hafif hafif sancim var endol kapsül icirmislerdi hastanede şimdide baska acile gittim ic dedi ama hamileler kullanammalidir diyor icmelimiyim kullananiz varmi bu hapi