aysetutucu 31 Haftalık hamileyim , nabzım bazen 110’lara çıkıyor bi sıcak basıyo fenalık geliyo bazen geçiyor sıcak basması özellikle bu günlerde çok fazla olmaya başladı benım gibi olan var mı , ara ara çarpıntı da yaşıyorum 🥹
glnzkrkmz aysetutucu gayet normal çünkü artık karnımız iyice büyüyüp baskı yapmaya başladığı için nefes alıp verişimiz bile bazen zorlaşıyor🥹
nurmom_ aysetutucu çarpıntı ve aniden bütün vücudum boşalıyor güçsüzleşiyor şu anda da bu şekilde geçmesini bekliyorum kalkabilmek için
nyra aysetutucu 114-118 lerde kalbim tansiyonum biraz yüksek 31+2 şuan kontrole gittim nst tansiyona gönderdi dr um orda da evdeki gibi çıktı. Yatış önerdi ama çocuklarım olduğu için kabul etmedim. Bu şekilde yükselerek devam ederse erken sezaryene almak zorundayım dedi😞 36 yı görürsek sevinelim dedi. Şuan okuduğuma göre sizlerde de bu durum varmış tansiyonunuz nasıl acaba kızlar? Benim dr um fazla mı evhamlı acaba bana direkt bu şekilde konuştu çok ciddiye aldı durumumu. Diyet + 20 dk yürüyüş de önerdi tansiyonum için
derya_1010 aysetutucu ben başından beri çarpıntı yaşıyorum şuan 12. Haftamdayım normal diye biliyorum sen sonlarına gelmişsin zaten
aysetutucu besim96 evet bende yaşamaya başladım 2. Trimesterden itibarenn çarpıntı vs ama az kaldı ya geçicek inşallah 🥹❤️
aysetutucu nyra nabız ve çarpıntı bende de oluyor evet , rabbım sağlıkla kucağımıza almayı nasıp eylesin inşallahh
ferilife nyra ben iki gece yattım hastanede tansiyon sebebiyle.ilaç kullanıyorduk dozunu arttırdılar ,beklemedeyim 26+2 yim geçmezse acil sezaryan dediler
nyra aysetutucu amin inşallah 🙏 haftaya tekrar çağırdı dr um. Neden oluyor bu çarpıntı tansiyon anlamadım diğer gebeliklerimde hiç yaşamadım
beyzaygun Benim de çarpıntım oluyordu isterseniz bir tiroit değerinizi ve Ferittin değerinize bakın büyük ihtimal kansızlıktandır ben de bugün gidip baktıracaktım fırsat bulamadım yarın kesinlikle gidip baktıracağım doktorum 30’un altındaysa damardan kan veririz demişti en son yediydi şu an bilmiyorum
elifcinarr Ben 35. Haftamdan sonra olmaya başladı ama benimki sanırım tansiyon düşüklüğünden, birde kalp atışım çok yükseliyor 150 lere falan çıkıyor tansiyonum düşüyor. Nedeni ne bilmiyorum ama doktor bir sıkıntj yok dedi
aysetutucu elifcinarr hamilelikte normalmiş kalp iki kişi için çalıştığı için nabız yükselip çarpıntı yapabilirmiş bende önce çok korktum bilmiyordum hatta bundan ötürü panik atak oldum ama şimdi alıştım
elifsll 29.haftamdayım neredeyse 1.5 aydır bende de var sıcak basması. Menapozlu kadınlar gibiyim ya.
nilaydax derya_1010 çarpıntı varsa troit veya kansızlık olabilir mutlaka kan tahlili yaptırın daha 12.Haftada çok normal değil.Benim de vardı troit ve kansızlık çıktı ilaca başladım
parla94 Nabzım normal ama her kalp atışımı hissediyorum uyumaya çalışınca. Çözümü boyun bölgeme buz torbası koymakta buldum. Her tarafta bir dk kadar beklettikten sonra o his geçiyor ya da azalıyor
HakanKemal aysetutucu son haftalarda ben hiç uyuyamazdım sabaha kadar otururdum şimdi doğum yaptım vucudum benş doğumdan sonrasına hazırlamış yavaş yavaş vucudun senş doğumdan sonrasına hazırlıyor
parla94 aysetutucu ilk haftalarda benim de hafifti nefes egzersizleri yardımcı oluyordu ama şu an çok daha şiddetli. İlk olduğunda uykudan uyandım n’oluyo diye