Bende aşağı yerleşimli demişti ama rahmi kapatmıyordu , bir kaç ay çıkmadı ama sanırım 22. Haftada yukarı çıktığını söyledi . Sürekli yatman gerekiyor demedi hareketlerine dikkat et ani hareketlerden kaçım dedi ilişkiyi yasakladı , bazılarında düzeliyor bazılarında düzelmiyor sanırım .