mrymdnk Kızlar 19+3 üm bebegimi hissetmeye başladım fakat bazen hiç hissetmiyorum aslında ikinci gebeligim ama yinede stres oluyormuş insan
parildayanyildiz2 mrymdnk benimde öyleydi normal bence her hafta daha fazla hissediliyor 23+2 olduk net hissediyorum artık ben hareket halindeyken bebeğim de hareket etmiyor oturunca yatınca hissediyorum
orhismommmmmm @“mrymdnk”#p4017094524/25 e kadar düzenli haraket etmıyor zaten bide haftan çok küçük gayet normal