25 yaşındayım ve hamileyim . Bu durumdan önce sürekli ders çalışıyordum . Kariyer yapmak istiyordum ancak ülke şartları el vermedi . Sınavdan yüksek almama rağmen atanamadım vs. Almanca öğretmeniyim . Hamileyim ve kariyer yapabilir miyim kafam karışık . Hamile olup derse devam edip iş sahibi olan var mı ?