sevvval İdrar testi negatif çıktı. İnanılmaz bir bel ağrım var. Yarın beklenen regl günüm. Eğer olmazsa 1-2 gün geçerse tekrar test yapıcam. Ama bence negatif sonuç doğru. Adete bir gün kala yaptım, gebe olsaydım silik bile olsa çıkardı. Benim 2 gebeliğim oldu, ilki sağlıkla doğdu. İkincisi 3 aylıkken kalbi durdu. Şimdi tekrar deniyoruz. Nasip 🙏🏻