Asena_ aynen oyle. Nstye sanci olarak yansiyor. Bende 29.haftamda sanci ve rahim agzi kisalmasi sebebiyle hastaneye yattim. Kesinlikle erken haftalarda oluyorsa doktora gorunmekte fayda var. Ozellikle bu tarz postlara girip yorum yapiyorum kendim yasadigim icin. Eger doktorum nst ye almasaydi calismaya devam edecek ve belki de erken dogum yapacaktim.