Kızlar merhaba bugün 9+5 im normalde göğsüm çok aşırı ağrıyordu üstüne yatamazdım şimdi ucunda ve etrafımda dokundukça ağrı var sadece bulantım da oluyordu şuan yok dün akşamdan beri kesildi diyebilirim kontrolüm cumartesi günü ama için içini diyor bir kimyasal bir de kalp durmasından kaybım var sulandırıcı ve Progestan kullanıyorum fitil olarak, belirtilerin gitmesi normal mi 😔 buna istinaden kalçama vuran bi bel ağrısı var