cansukccc canım tavsiyem her gün dışarı çıkar yürüyüş yapın ama kimsenin içine sokma, herkes minicik diye sevmek istiyor bu sefer çocuk hasta oluyor bu sene ben kıştan nefret ettim, hastanelerde çocuk odaları ağzına kadar doluydu, bi kere aylık kontrole gittim de doktor kızdı heryer hastalık getirme diye, dışarı çıkarken üşümeyeceği ve terlemeyeceği şekilde giydirirsin zaten tanıdıkça anlıcaksın, benimki sıf terden hasta oldu mesela