Ben denemeden 2-2.5 ay önce takviye kullanmaya başlamıştım. Eşim de omega 3(krill oil) kullandı. İkimiz de spor yapıp sağlıklı besleniyorduk zaten.
Doktora gidip bebek düşündüğümüzü söyleyince yıllardır korunmuşsunuz 6 ay 1 yıl falan olmayabilir normal sabırlı olun dedi. Biz de o nedenle beklentiyi düşürdük stres yapmadık ne zaman olursa dedik. İlk aydan hamile kaldım şimdi 34 haftadayız 🌸 umarım siz de dilediğiniz zaman hayırlı sonuçlar alırsınız