dilan231 Allah ömür verdiyse yaşar vermediyse sağlığında sorun olmayan bile gider. Hiç korkma. Hepimizin bebeği Allah a emanet. Ben de çok korkuyorum. 29 haftalık hamileyim. Doğurana kadar korkmaya devam edicez. Sen suyu falan dert etme.
Hareketlerini sık sık takip et.
Kontrollerini ve yapılcakları eksik etme.
Diyet yap.
Meryem ve yusuf suresi oku.
Tevekkül et.
Allah hepimizin bebeğini korur inşallah. Beterinden korusun.
Artık tıp çok gelişti. 7 ayı doldurunca iyi bi doktor olduğu sürece sorun olmuyo çok fazla. Bir de mutlaka en az 2 doktor takip etsin.