Teyzeleri bebişim bugün 7 haftalık oldu kalp atışı için gitmiştim çok şükür kalp atışını duydum. Geçen hafta pazartesi gittiğimde 6 haftalıktı kalp atışını duyamamıştım. Ama bugün 7 haftalık doktorum 6+4 haftalık olduğunu söyledi acaba geç döllenme olabilir mi ? Geç döllenme mi diye sorduğumda evet dedi doktorum. Yani bir sıkıntı olmaz değil mi kalp atış hızı 144 çıktı 🧿 Çok şükür bugünümüze nazlı çıktı bebeişim 🌸