Nstde sancı çıktı 2cm açıklık vardı 1 gün yattım ndtde hareket olmadığı için sonra hareketleri olunca çıkardılar 39+1 im sarıjel gibi akıntım geliyo ne zamn doğuracam acaba alt kasığım adet olacakmışım gibi ağrıyor 1 2 saatte bir ağrı geliyo ve uzun sürüyo