BKZ Kızlar durum çok sancılı 17. Haftadayım ve şiddetli ağrılarım var böbrek genişlemiş doktor stent takalım dedi anestezisiz yaptırmayı düşünüyorum yaptıranlar var mı ?
Kzydnz Merhaba 13.haftamda spinal anestezi ile katater taktırdım.Bir sey olmuyor canım anesteziden taktırabilirsin :)
a_d_f İlk gebeliğimde 20. Haftada anesteziyle takıldı enfeksiyon cok yaşadım bol suyunu ihmal etme inşallah sağlıcakla kucağına al bebeğini 💕
Kzydnz a_d_f Merhaba , 2. Gebeliğiniz sanırjm smdi yine şişme oldu mu. Benım 2. Gebeligimde 9.haftada hemen sisirdi
tugce058 a_d_f sizinle aynı haftadayız bende kanama yaptı enfeksiyon iğnelerim tam bitti dedim dün yine kan geldi 3 lt su içiyorum antibiyotik kullanıyorum yine de geçmiyor ikinci gebelik ilkinde yaşadım bunda da yaşıyorum çok zor
a_d_f Kesinlikle cok zor auanlık bende kanama yok ama enfeksiyon 15 e çıkmıs bu süreci kolaylıkla atlatalım inşallah Rabbim yardımcımiz olsun. Kuru dut kürü iyi diyorlar sua onu deniyorum ben